Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Η Κουλτουρα των Γυναικων Part 8: Οι Πρώην, γράφει ο Νέστορας Κεφαλάς


Aγαπητοί Φίλοι και Συναγωνιστές Πατσολολάγνοι,

στο παρόν άρθρο θα παρουσιάσω απο τη δική μου οπτική γωνία ένα θέμα που συχνά συναντάται ως εμπόδιο πολλών ανδρών στις σχέσεις τους. Τους πρώην. Όχι τους πρώην καθαυτούς αλλά τα βαθύτερα νοήματα που κρύβουν οι σχέσεις των γυναικών με δαυτους.

Πρώην γκόμενες είχαμε όλοι μας, άντε καλά όχι και όλοι μας, αλλά οι περισσότεροι μας. Οι κοπέλες μας όμως νυν και πρωήν είχαν πρώην, έναν, δύο, τρεις, χίλιους δεκατρείς...

Κάθε φορά που περνάς/περνούσες μέρες γιορτινές με την κοπέλα σου είχατε τα ίδια. 3000000000 μηνύματα σε όλες τις επαφές στο κινητό. Σε κάθε σχεδόν ονομαστική γιορτή υπήρχε και ένα όνομα πρώην να στείλει μήνυμα. Το έβλεπες. Το ήξερες. Δεν αντιδρούσες.

Η κοπέλα έχει σχέση μαζί σου. Παρόλο που σου λέει οτι είναι "τέλεια" μαζί σου στέλνει μηνύματα σε πρώην, βγαίνει με πρώην για καφέ μπλα μπλα μπλα μπλα.... όλοι τα ξέρουμε καρντάσια...

Το Γιατί όμως...το αναρωτηθήκατε ποτέ σας?

Κλασσικά, όλοι οι περισσότεροι απο εσάς, αλλά και εμάς, είστε χωρισμένοι. Για να κάνουμε λοιπόν ένα flashback του χωρισμού. Είτε δώσατε τις ενδοφλέβιες εσείς, είτε το μουνί, ΕΝΑ ήταν το τέλος. Το οτι σου είπε "Σ' αγαπώ και είσαι οτι καλύτερο είχα".

Βρε μαλάκες. Σας το είπε επειδή ήθελε η ίδια να το ακούσει.
Αν το άκουσε τότε ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ!
Η γκόμενα θέλει να πιστεύει πως είναι η μία και μοναδική γυναίκα για όλους όσους πάει. Μπορεί η γκόμενα να είναι η τελευταία κωλοτρυπίδα αλλά αυτό θέλει.

Θέλει να πιστεύει πως χώρισε με τρόπο όμορφο, ρομαντικό και κάτι τέτοια εμετικά αστεία χειρότερα και απο του λαζόπουλου. Θέλει να ξέρει πως θα σου λείψει τόσο πολύ όσο το νερό αν είσαι στη μέση της σαχάρας.

Αν λοιπόν μετά το χωρισμό δε μαλώσετε άσχημα. Αυτή θα είναι εκεί. Σε κάθε γιορτή το κινητό θα χτυπά και θα έχεις ευχές. Κάθε τόσο στο fb θα έχεις ένα άκυρο pm του στυλ "Μου λείπεις". Αν της δώσεις θάρρος έχει πάρει αυτό που θέλει. Και θα το κάνει κάθε φορά που θα θέλει να ικανοποιεί τη μιζέρια της, τη χαμηλή της αυτοεκτίμηση, το χαμένο της ηθικό και φυσικά θα αποκτά αξία σαν άτομο ενώ είναι πατσαβούρα.

Aν απο την άλλη πάλι της ρίξετε και ένα καλό ξέχεσμα γιατί σας έχει σπάσει τον πούτσο, τότε πάλι θα επιμείνει. Μπορεί να στείλει κάτι. Αλλά καλά θα κάνετε να μην απαντήσετε. Αν το κάνατε σας συγχαίρω.

Δεν είναι τυχαίο που κάθε φορά που έχεις προβλήματα μαζί της θα βλέπεις και έναν αριθμό κάποιου πρώην, ενώ αυτή θα κάθεται να πιάνει κουβεντούλες μαζί του. Δε λέω οτι θα φας κέρατο ντε και καλά, αν και σίγουρα της περνά απο το μυαλό να ξαναζήσει τα παλιά της "μεγαλεία".

Λοιπόν, κοιτάχτε. Αλαζόνας ξε-αλαζόνας και λοιπές μαλακίες πείτε μου οτι θέλετε αλλά ακούστε αυτό.
Η γκόμενα ότι κάνει το κάνει για μια γαμημένη επιβεβαίωση. Για να δείξει στον εαυτό της πως μέσω της επαφής με τους πρώην, είτε είναι σε σχέση είτε όχι, πως αξίζει κάτι, πως είναι κάτι, πως έκανε κάτι για κάποιον, πως υπάρχει γενικότερα...άσχετα που κάποιοι το ξεχνούν.
Και εγώ ένα πράγμα λέω.

ΕΛΕΟΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΓΑΜΩ ! ! !

Δηλαδή αυτήν η τόσο "αθώα" επιβεβαίωση όπως μου είπε κάποια φίλη που ζητάν οι πρώην γκόμενες μας ΣΠΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ.
Εγώ ρε τσόλια γιατί ούτε μισή γαμημένη φορά δεν έψαξα να βρω επιβεβαίωση για την ύπαρξη μου απο άλλον άνθρωπο.
Μήπως γιατί έχω στόχους τους οποίους προσπαθώ να κατακτήσω με όλη τη ψυχή μου?
Μήπως γιατί οι στόχοι μου έχουν να κάνουν με τη δική μου βελτίωση?
Μήπως γιατί δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο όσο τα μουνιά αυτά?(Παρτα γαμω το μπελά μου πάρτα!)
Μήπως γιατί αυτές οι πατσόλες είναι άτομα τιποτένια που δε μπορούν να κάνουν ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ και για αυτό ψάχνουν επιβεβαίωση απο άτομα που απέχουν απο αυτές?

Αν λοιπόν χωρίσεις, χωρίζεις επειδή ο άλλος άνθρωπος σε απογοητεύει. Δεν σε κάνει χαρούμενο. Εν αντιθέσει σε κάνει χειρότερα. Σε κάνει δυστυχισμένο και σε κάνει να ζητάς διέξοδο και ελευθερία. Όχι τις ευχές της στη γιορτή σου και τα "αθώα" "μου λείπεις" της.

Από τέτοια άτομα ενθύμια δεν κρατάμε. Για αυτό εξολόθρευση στις πρώην ανασφαλείς πατσόλες που γαμήσατε στο παρελθόν. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. Αντιθέτως εσείς που κρατάτε μαζί τους επαφές συμβάλλετε στο να τη διατηρούν και όχι μόνο, φορτώνετε με τις μαλακίες σας και τους νυν τους. Παπαρομαζώματα. Λες και θα γυρίσει πίσω ρε γελοίοι! Αιντε ρε απο 'δω!

Αν και για να είμαι ειλικρινής ελπίζω να μην έχουμε αναγνώστες τέτοιους τυπάδες...αντε μη πω καμια κουβέντα.


ΟΥΣΤ ΓΑΜΩ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ

Να είστε καλά.
Καλούς αγώνες.

Με αγάπη,
Νέστωρ Κεφαλάς


1 σχόλιο: